onsdag 11. mars 2009

Huff.. nå følte jeg meg fryktelig lite kreativ.. sitter å kikker litt på venner og bekjentes blogger, og krymper meg litt i sofaen. Her i huset er det verken hekling, strikking, sying, kortlaging, maling eller andre kreative syssler. Det ser veldig gøy ut å være flink til slikt.. eller jeg tror det kanskje har vel så mye med tålmodighet og interesse å gjøre. Hadde muligens fått til litt av hvert jeg også hvis jeg fikk ånden over meg:) Kanskje en dag...

Anyway.. Benjamin er 7 mnd idag. Åler seg fra rom til rom nå. En helt ny verden for en liten tass det. Snur seg med engang navnet hans blir nevnt, og smiler og spreller med alt han har når pappan kommer fra jobb. Sikler verre og klør i munnen. Tennene er nok på vei. En spennende og harmonisk tid. Vi nyter det så lenge det varer. Snart løper han ustoppelig rundt med mamma og/eller pappa i hælene, klatrer på stoler og river ut av skap og hyller mens han hyler i ekstase..

Nei, da blir det i hvertfall ikke tid til å være kreativ..

Ingen kommentarer: