torsdag 3. februar 2011

Dagene tikker avgårde. Jeg har all verdens tid til å tenke, planlegge og bekymre meg om hus, salg av leilighet og ikke minst FØDSEL. Siden bekkenet ikke spiller på lag er det ikke så mye jeg orker å finne på. Det begrenser seg selv når jeg går som ei kråke og nesten ikke klarer å beveger meg fremover. Men nok klaging!

Jeg har ihvertfall all verdens tid til å tenke på og planlegge hvordan jeg har lyst å ha det i nye huset:-) Jeg er absolutt ingen interiørguru, men får mange tips fra venners og bekjentes blogger og fra diverse interiørblader. Stilen min er vel ganske så blandings; Litt romantisk, men er også fascinert av RETROstilen og glade farger! Går det ann å ha den stilkombinasjonen???

Uansett.. Jeg har i det siste blitt litt svak for fargen GUL! Hadde aldri trodd det kom til å skje.. men ser altså for meg en vegg med gul retrotapet i nye huset.. kanskje på jenterommet?? På http://www.retrovilla.dk/ har de fantastisk mange kule tapeter!
Sjekk ut disse:





Jeg har også veldig lyst å ha en tapetvegg i stua.. Takk til Hilde Miho Knudsen som i bloggen sin tipset om http://www.flugger.no/
og tapetprøver (4 kr stk) Nå har jeg bestilt et dusin.
 Blant annet disse:





Ellers tenker jeg lyst og hvit overalt, men det fins jo så mange forskjellige "hvitfarger". Hvis du har en på veggen din som du svært fornøyd med: fortell det gjerne til meg!!

Da tenker jeg videre så lenge.. ha en fortsatt god kveld:-) 

4 kommentarer:

Familiene Buer Buer og Kolnes sa...

Åh, så spennende å tenke HUS!!
Blandet stil = personligstil , og det er jeg helt sikker på det blir i deres nye hjem!! :) JA, til mer blogging!!

Lykke til med bekkenet,godt du snart er i mål :)
God torsdagskveld!
KLEM Carina

Hildemiho sa...

Så trivelig at du fikk et tips fra bloggen min da! Veldig artig med tapetprøver. Jeg elsker tapeter, og drømmer meg bort på retrovilla sine sider jeg og. Der er det mye fantastisk! Og jeg heier på fargen gul, det er en stoor favoritt her i huset.
Lykke til med hus- prosjekt! Og fødsel og alt som ligger foran.
Klem klem

Jenny - supersnella sa...

JA, det går kjempefint å blande de to stilene ;) Og den tapet nr to der fra retrovilla har jeg lagt min elsk på.. om jeg ikke tapetserer en hel vegg, så tror jeg at jeg må ha den i hus.. :) Når jeg får råd til å bestille litt mer derfra. Har veldig lyst på en av de blåturkise til Noah sitt rom..

*Drømme* :)

Tone sa...

vi har en hvitfarge som heter CLARO i stua,gangen og på kjøkkenet.
det er hvitt med en anelse gult i..
Denne kombinasjonen gjør at på dagtid i dagslys er veggene helt hvite,og sollyset sprer seg fint innover veggene i leilgheten.MENS når skumringen kommer, får veggene en fin lun/varm hvitfarge og lyset fra lampene blir kjempe fint...
Gav det no mening? he he...
UANSETT, da jeg kjøpte malingen vår fra en maler vi bruker på jobben, så anbefalte han denne fargen, og den er MEGET populær for tiden....I følge han da :-)
Bare et tips :-)