søndag 1. februar 2009

1. februar!!

Litt vanskelig å tro det når man ser på gradstokken (som viser -9), men nå går det faktisk mot vår! Og Jorunn trenger våren nå. Sol i ansiktet og fuglekvitter.. Etter en noe trist jul og begynnelse på året trenger jeg å løfte blikket og sette pris på de små gledene i livet.

Jeg er takknemlig for at:
- vi er friske.
- vi har gode venner og familie.
- Benjamin ruller fra rygg til mage.
- Benjamin har så mye godt humør.
- jeg har en super barselgruppe.
- jeg har flott mann som holder ut mine humørsvingninger;)
- vi har en fin leilighet og penger til mat.
- vi er kristne.
- vi er frie.
- det går mot vår og lysere tider.

hmmm.. dette burde jeg gjøre oftere.. fikk liksom litt perspektiv på ting. For det er det vanskligste i livet.. å holde fokus på de riktige tingene..

Ingen kommentarer: