fredag 24. juni 2011

Status

Vi lever i en oppussingsboble! Men nå begynner vi å se enden på kjøkken og stue-prosjektet vårt, heldigvis. Til uka flytter vi inn!

Slik så det ut onsdag kveld. Da la Kalle ferdig parketten på kjøkkenet. Flinke mannen min! Og i dag, fredag, er snekkeren godt igang med å montere kjøkken. 


Etter fire prøvefarger endte vi opp med fargen lys antikk på stua.
På kjøkkenet ble det som planlagt fargen sand. Tapetveggen på stua ble jeg veldig fornøyd med (takk til to gode hjelpere).


 kjøkken

De gode ungene våre har slått seg til ro med alt det nye, og Benjamin liker seg godt i den nye barnehagen. Han er så veslevoksen og forstår mer enn vi aner.

"Jeg gleder meg til å flytte inn i huset mitt, da skal jeg hoppe på trampolinen min hver dag". Sitat Benjamin.


Kalle har jobbet en uke som politi på Sunnmøre og trives godt. Nå gleder vi oss til å starte hverdagen i nytt hus:-)

Ønsker dere alle en strålende helg!

2 kommentarer:

Annas Camping sa...

Så godt å høre at Benjamin har slått seg til ro! Vi er stadig på lekeplassen utenfor det gamle huset deres, og da lurer Melvin alltid på om Benjamin skal komme ut. Når jeg sier at Benjamin jo er i Ålesund, nikker han bare og sier "jaa, benjamin har flytta, bor ikke her mer". Så han skjønner det, men samtidig ikke... Søte guttene våre!

Jenny - supersnella sa...

fiiiint! Herlighet så flinke dere er! Det blir nok godt å flytte inn og "lande" litt tenker jeg. Masse lykke til med innspurten.

Gleder meg til å se kjøkkenet! ;)

klemklem