onsdag 20. april 2011

Bli inspirert!

Det begynner å gå opp for meg at jeg om kort tid skal innrede et hus på 200 kvm.  

Jeg har lenge lest boligpluss, men syns etterhvert at bladene var litt ensformige og kjedelig. Litt vel mye hvitt og litt lite variasjon syns jeg. Så før jul sa jeg opp abonnementet og begynte å abonnere på bolig123. Jeg er foreløpig meget godt fornøyd med bytte.

men så til poenget..
Når jeg leser og titter i alle disse interiørbladene ser jeg selvfølgelig stadig ting som jeg liker, og kan tenke meg å ha i mitt hus. Men nå når jeg faktisk snart har et hus er problemet at jeg ikke klarer å huske alle disse idéene!

Løsningen ble en inspirasjonsbok.
I går begynte jeg derfor å bla igjennom alle bladene som jeg har liggende for å finne tilbake til alle de fine bildene og tingene som kan inspirere meg fremover. Jeg fikk klippet ut en del og kom nesten halvveis i bladbunken.


På dagens trilletur gikk jeg innom bokhandelen og kjøpte en ulinjert arbeidsbok. 
 
  Vel hjemme tok jeg på bokbind (gavepapir) og klippet ut bokstaver fra blader for å skrive tittelen på forsiden.


  Deretter begynte jeg å lime inn alle utklippene og skrev små "huskekommentarer" til meg selv.



Etter påske skal jeg klippe og lime mer:-)

Jeg har faktisk pyntet litt til påske i år.

Gult er jo kult!


I morgen drar vi til skogs.

God påske!

3 kommentarer:

Fru Langtind sa...

WOW! Den inspirasjonsboka vil e også se :-)

Jenny - supersnella sa...

Herlig inspirasjon! Ønsker deg og dine en riktig så fin påske!

Klemklem

Hildemiho sa...

så gøy. masse lykke til.